Sæt leadgenerering i system

Når købsprocessen er lang og produktet er komplekst, kræver det ofte en personlig kontakt, for at kunne lukke et salg. I dag handler det, mere end nogensinde, om at være proaktiv og ikke kun vente aggressivt på at kunderne ringer.

Fra at kunderne gerne ringede, mens de stadig var i research-fasen, venter de nu til de er helt afklarede. De har alt viden til rådighed fra konkurrenter i hele verden. Når behovet opstår hos en potentiel kunde, til beslutningen er taget, går der lang tid. Rigtig lang tid. Og det er netop her vi kan påvirke købsbeslutningen. Men det handler om at være tilstede, med relevant info på en relevant kanal.

Find flere leads

Vind flere salg

Fasthold og sælg mere

Case: DKsejlsport

DKsejlsport der laver teambuilding og sociale arrangementer for virksomheder, har været i konstant fremdrift, siden start i 2012. Leads og kunder er skabt gennem netværk og relationer. Det har fungeret på hjemmebanen i Aarhus, men når man vil udvide forretningen til andre landsdele, kan man ikke længere bære det personligt.

Derfor var opgaven for Layline at tegne og beskrive det komplette flow.

  • Bred annoncering til potentielle kunder
  • Search marketing til interesserede
  • Leadopsamling på nyt website
  • Remarketing & Retargeting
  • Struktur og arbejdsgange for indkomne leads